Ulotki reklamowe – Projektowanie graficzne i drukowanie
Ulotki reklamowe przygotowujemy ściśle pod wytyczne Klienta, bez limitu poprawek.
Istnieją różne formaty ( rozmiary ) ulotek reklamowych. Najpopularniejsze ulotki promocyjne są o rozmiarze A6 i A5.
Ale w swojej bogatej ofercie mamy również ulotki reklamowe w formacie A4, A3, DL, kwadratowe oraz ulotki składane.
Ulotki reklamowe – wymiary / formaty
Poniżej przedstawiamy popularne wymiary ulotek reklamowych. Formaty ulotki A6, DL, A5, A4, A3.
Gwarantujemy najlepszą jakość ulotek reklamowych w super cenie. Zapraszamy do współpracy 🙂
Dobre ulotki reklamowe to klucz do sukcesu
Dobra reklama jest kluczem do sukcesu w przypadku każdej branży. Choć czasy się zmieniają, to jedno pozostaje niezmienne: klienci potrzebują informacji podanej im w sposób rzetelny, a jednocześnie pomysłowy. Formą takiej informacji jest ulotka reklamowa, która, choć wydawałoby się, że już nieco staromodna wciąż może być dźwignią reklamy, wszystko jednak zależy od tego, jak do niej podejdziemy.
Ulotka reklamowa i jej przeznaczenie
Mówiąc o ulotkach reklamowych na przykładzie branży gastronomicznej, trzeba zadać sobie jedno podstawowe pytanie: Jaki jest cel ich drukowania? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – ulotka promocyjna wciąż jest pierwszym kontaktem potencjalnego klienta z informacjami o naszej działalności. Jej zadaniem jest również zachęcenie osób, które mają ją w ręce do odwiedzenia naszego lokalu oraz poinformowania ich, dlaczego warto to zrobić – ciekawe dania, rabaty, promocje, a może jeszcze coś innego? Ulotka promocyjna powinna w sposób jasny wskazywać korzyści, jakie może odnieść klient, który odwiedzi naszą restaurację.
Siła ulotki tkwi w dobrym projekcie
W przypadku ulotki reklamowej ważny jest każdy detal, dlatego projekt graficzny i przygotowanie do druku warto powierzyć profesjonalistom – graficy zajmujący się zawodowo tworzeniem tego typu materiałów reklamowych są w stanie zrobić je o wiele lepiej i ciekawiej niż nam się to wydaje.
W przypadku dobrego projektu ulotki liczy się przede wszystkim to, aby był on nieszablonowy i przez to łatwy do zapamiętania. Żeby uświadomić sobie jak bardzo oferowane nam codziennie w drodze do pracy czy szkoły ulotki są nijakie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie: Czy pamiętasz jakąkolwiek z pięciu trzymanych ostatnio w ręce ulotek, czy wiesz jaką firmę one reklamowały? Większość osób w tym miejscu odpowie zdecydowanie „NIE” i trudno się dziwić. Ulotki reklamowe, które trafiają do naszych rąk, są często dziełem zupełnego przypadku i niewiele mają wspólnego z profesjonalną reklamą, co jest dużym błędem.
Siła dobrej ulotki oprócz tego, że tkwi w dobrym projekcie, to ma również związek z jakością papieru, na której została wydrukowana. Im papier ma lepszą gramaturę i im jest grubszy, tym ulotka wydaje się być bardziej profesjonalną i interesującą reklamą, która ma szansę zainteresować nawet bardzo wymagającego potencjalnego odbiorcę. Dobrym pomysłem, jeżeli chcemy nieco zaoszczędzić na drukowaniu ulotek jest zamówienie u nas projektu i druku ulotek telefoniczne lub porzez formularz kontaktowy.
Oferujemy tanie i dobre ulotki reklamowe oraz dostawę zamówienia pod wskazany przez nas adres co jest niezwykle wygodne.
Ulotki reklamowe – Treść
Kolejną sprawą jest treść – jeżeli na ulotce chciałbyś jej zamieścić dość sporo (co dotyczy szczególnie restauracji oferującej jedzenie na wynos – wtedy na ulotce koniecznie powinno się znaleźć pełne menu) to dobrym pomysłem jest wybranie ulotki składanej lub dwustronnej. Warto pamiętać o jednym – ulotka nie może sprawiać wrażenia „zaśmieconej” i nieczytelnej, tak podane informacje z pewnością nie znajdą swoich odbiorców, dlatego w przypadku ulotki należy się skupić na najważniejszych treściach i zrezygnować z niepotrzebnych szczegółów.
Przykład przejrzystej i czytelnej ulotki reklamowej
Odpowiednia dystrybucja ulotek reklamowych ma znaczenie
Dobry projekt to jednak nie wszystko liczy się również dystrybucja ulotek. Ulotki reklamowe z powodzeniem można wręczać na ulicy, pod warunkiem jednak, że zawierają coś, co zachęci osobę, która ją otrzymała do tego, żeby nie wyrzucić jej do najbliższego śmietnika. Tym czymś może być np. umieszczony na ulotce promocyjnej kupon z rabatem lub obietnica, że przychodząc z ulotką, otrzymamy napój gratis. Możliwości jest naprawdę sporo, a wszystko zależy jedynie od naszej wyobraźni i pomysłowości.
>>> Zobacz także magnesy na samochód i banery reklamowe projektowane wg Państwa wymagań.